Het succes van sales: Erik Pannekoek

De eisen waren hoog, de verwachtingen misschien nóg wel hoger. Timm & Pimm zocht versterking voor de sales, maar vond in Erik Pannekoek zelfs een nieuwe Business Analyst Future Customer Happiness. Een hele mond vol, dat klopt. Maar de naam doet deze veelzijdige functie wel eer aan. Erik gaat de behoeften van potentiële klanten nog duidelijker in kaart te brengen, gevolgd door advies op maat. Dat vraagt om een gesprek met onze nieuwe aanwinst.

Continue reading

De kracht van goede copy | Dave de Geus

Spelen met taal, toveren met woorden en verrassen met gevarieerde teksten: Copywriting is een vak apart. Daarom hebben wij een echte copy-specialist in huis. Dave de Geus, die van iedere tekst een kunststukje maakt, bewijst al twee jaar lang een absolute meerwaarde te zijn. De hoogste tijd om beter kennis te maken met Dave en zijn rol binnen ons bureau te bespreken.
Continue reading

In 2017 laat Timm & Pimm zien waar het voor staat

Mooie merken kwamen, op strategisch niveau maakten we meer impact én er ontstond meer aandacht voor samenwerking… 2016 bleek een succesverhaal voor Timm & Pimm. Wat staat ons in het nieuwe jaar te wachten?

Het einde van het jaar: de tijd waarin lijstjes domineren en een blik in de glazen bol wordt gewaagd. Wat is nu een mooier moment om vooruit te blikken dan tijdens een heerlijk kerstdiner met het hele team? Met een trotse Alex aan het woord… Continue reading

Het artiestenpakket: structurele aanpak van je social media

Nederland is al jaren toonaangevend in EDM. Tijdens Amsterdam Dance Event barst onze hoofdstad uit zijn voegen. Dit event is het perfecte moment om je als artiest en zelfs als merk online te laten zien. Artiest zijn is meer dan optreden: je runt een onderneming. Om je naam heen bouw je een merk en dat blijf je continu ontwikkelen. Daarbij kun je online niet links laten liggen. Continue reading