In het content creatiepakket ligt de focus op ‘spot on’ content die bij je merk past. Timm & Pimm beschikt over een creatief team van Designers en Copywriters die jouw merkboodschap feilloos weten te vertalen naar unieke content. In dit proces houden wij vast aan onze scherp omschreven visuele huisstijl en tone of voice. Dit resulteert in de perfecte combi tussen beeld en copy!

  • Visual identity
  • Content creatie
  • Contentplanning
  • Content optimalisatie

Met de kennis die wij in huis hebben weten we jouw content in de juiste vorm te gieten en te optimaliseren voor ieder online kanaal.

Schiphol

Schiphol Group

Schiphol Group lanceert gedurende het jaar verschillende activerende online campagnes, die vaak ook offline op de luchthaven zelf terug te zien zijn.Timm & Pimm staat Schiphol Group bij door proposities, campagnes en actieplannen te ontwikkelen en contentplanning voor de lange termijn op te stellen. We pitchen onze ideeën en bij groen licht werken wij deze uit in content voor de online platformen. Aan ons om ervoor te zorgen dat Schiphol altijd haar online bestemming bereikt!

Justdiggit

Justdiggit

Als we de planeet kunnen opwarmen, dan kunnen we ‘m toch ook afkoelen? Dat is de boodschap waar Justdiggit voor staat. Deze organisatie participeert in re-greening projecten in gebieden die kampen met woestijnvorming. Ambassadeurs als astronaut Andre Kuipers hebben hun naam aan dit merk verbonden. Mensen praten veel over het probleem van het broeikaseffect, maar weinig over de oplossing. Met een grote awarenesscampagne brengt Justdiggit daar verandering in. Timm & Pimm levert haar bijdrage bij het creëren van online bewustzijn en het werven van donateurs.