Chat with us, powered by LiveChat

Cromwell Property Group

Arrow down

In het Rotterdamse stadshart opent vastgoedketen Cromwell Property Group in juni 2017 COOLS Urban Office Lofts. Even later volgt ook The Mark Offices, een multi-talent building met kantoorruimte langs de A16.

Uitdaging


Aan ons de opdracht naamsbekendheid te genereren & huurders aan te trekken, zowel voor COOLS Urban Office Lofts als voor The Mark. Voor beide projecten ontwikkelden wij de online identiteit en een visual identity. De online strategie bestond uit de inzet van Facebook, LinkedIn en landingspagina’s om potentiële huurders te interesseren.

Resultaat


Bijna alle verdiepingen van COOLS zijn inmiddels verhuurd. Timm & Pimm is verantwoordelijk voor 85% van de ingevulde interesseformulieren.

De helft van de vloeren van The Mark is inmiddels verhuurd. Timm & Pimm is verantwoordelijk voor 29% van de ingevulde interesseformulieren.

Het team

Denise Kooistra
Strateeg & Advertising Specialist

Discipline kent ze niet. Tot ze op kantoor komt. Met de taxi.

Mette de Hoon
Growth Hacker

Groei komt Mette tijd. Dat weet onze Growth Hacker als geen ander.

Dave de Geus
Copywriter & Content Creator

Onze copywizard tovert met woorden en communiceert in woordgrappen.

Ander werk

RTL Live Entertainment Social strategie & executie RTL Live Entertainment bedenkt, creëert en produceert publieksevents op maat. 
Schiphol Social strategie Schiphol Airport is de derde luchthaven van Europa. In 2016 reisden 63,6 miljoen passagiers van en naar Schiphol.
Sky Radio Detachering & advies Sky Radio is het #1 non-stop muziekstation van Nederland met de beste hits van de grootste artiesten.