In het Rotterdamse stadshart opent vastgoedketen Cromwell Property Group in juni 2017 COOLS Urban Office Lofts. Even later volgt ook The Mark Offices, een multi-talent building met kantoorruimte langs de A16.
Uitdaging
Aan ons de opdracht naamsbekendheid te genereren & huurders aan te trekken, zowel voor COOLS Urban Office Lofts als voor The Mark. Voor beide projecten ontwikkelden wij de online identiteit en een visual identity. De online strategie bestond uit de inzet van Facebook, LinkedIn en landingspagina’s om potentiële huurders te interesseren.

Resultaat
- Betaalde impressies COOLS 410.000
- Betaalde impressies The Mark 57.920
- Sessies op landingspagina's COOLS 5707
- Sessies op landingspagina's The Mark 1983
- Unieke bezoekers COOLS 4784
- Unieke bezoekers The Mark 1630
Bijna alle verdiepingen van COOLS zijn inmiddels verhuurd. Timm & Pimm is verantwoordelijk voor 85% van de ingevulde interesseformulieren.
De helft van de vloeren van The Mark is inmiddels verhuurd. Timm & Pimm is verantwoordelijk voor 29% van de ingevulde interesseformulieren.
Het team


