Chat with us, powered by LiveChat

Justdiggit

Arrow down

Deze non-profit organisatie zet vergroeningsprojecten op in o.a Kenia en Tanzania en past landschapsherstel toe in extreem droge gebieden.

Uitdaging & aanpak


Justdiggit wil haar oplossingen wereldwijd bekend, geliefd en gesteund maken. Wij geloven in de aanpak van Justdiggit en dragen daarom graag vrijblijvend ons steentje bij. Onze uitdaging? Een social campagnestrategie opstellen voor de awareness campagne.

De doelstellingen: awareness creëren, laten zien waar Justdiggit voor staat, het domein claimen (met focus op de oplossing; van global warming naar global cooling en online donaties binnenhalen), hebben wij vertaald naar de onderstaande KPI’s:

– Zichtbaarheid & Bereik
– Betrokkenheid & Interactie
– Traffic & Conversie
– Naamsbekendheid: share of voice

Voor het doelgroeponderzoek deden we research naar maatschappelijke betrokkenheid en het donatiegedrag in Nederland. Om tot een primaire en secundaire doelgroep te komen bekijken we verschillende type donateurs. Met ‘storytelling’ nemen we de doelgroepen mee in het verhaal, het probleem en in de oplossing. We onderzoeken hoe wij de doelgroep op verschillende momenten in hun klantreis kunnen bereiken (explore), betrekken (encounter) en aanzetten tot actie (buy).

Het team

Mijke de Vette
Strateeg & Advertising Specialist

Houdt niet van labels, maar is er toch zelf 1 begonnen. #REV

Annika Elschot
Content Creator & Projectmanager

Onze foodie Annika vindt duurzaamheid belangrijk. Wij zijn natuurlijk ook heel zuinig op haar!

Sigrid Bannenberg
Stagiaire Design

Geeft vorm aan haar toekomst. En fietst daar twee keer 3 kwartier voor!

Wat denkt Justdiggit zelf?


““Timm & Pimm is creatief en weet altijd ‘spot on’ content te maken. Met een klein advertentiebudget en gemiddeld 2 posts per week, wisten ze de opgestelde targets ruimschoots te behalen. We hebben enorm veel bereik gegenereerd en onze online community is hard gegroeid. We zijn ontzettend blij en dankbaar dat Timm & Pimm ons wil blijven steunen!””

– Nadia de Waal, Marketing Manager

Ander werk

RTL Live Entertainment Social strategie & executie RTL Live Entertainment bedenkt, creëert en produceert publieksevents op maat. 
Schiphol Social strategie Schiphol Airport is de derde luchthaven van Europa. In 2016 reisden 63,6 miljoen passagiers van en naar Schiphol.
Sky Radio Detachering & advies Sky Radio is het #1 non-stop muziekstation van Nederland met de beste hits van de grootste artiesten.