Chat with us, powered by LiveChat

Universiteit van Amsterdam

Arrow down

Tijdens de UvA Masterweek presenteren masteropleidingen zich in
verschillende voorlichtingsbijeenkomsten.

Uitdaging


Om een grote groep studenten te bereiken hebben we een campagnestrategie ontwikkeld en uitgevoerd. Doel? Zoveel mogelijk inschrijvingen voor de Masterweek (12 tot 16 februari 2018) genereren.

In deze kortlopende campagne van een maand hebben we drie kanalen ingezet om studenten te bereiken: Facebook, Instagram en YouTube. In de eerste week lag onze prioriteit op branding en hebben we voornamelijk video’s en stories ingezet. In week twee verschoof onze focus naar meer verkeer naar de website door uitsluitend linkposts in te zetten. In de derde en vierde week was het tijd om te oogsten en optimaliseerden we onze content met het oog op conversie (zoveel mogelijk inschrijvingen).

Resultaat


In deze campagne van één maand wisten we ruim 125.000 studenten te bereiken. Dit leidde tot meer inschrijvingen voor de masterweek dan in 2017.

Het team

Claudia Bertijn
Projectmanager & Content Creator

Staat bekend om haar resting bitch face. Gelukkig heeft ze het altijd druk!

Martijn Harpe
Commercieel Directeur & Oprichter

Snelle jongen met langzame scooter, is geboren met een telefoon in zijn hand.

Maroussia van Ees
Designer

Gek op (photo)shoppen. Haar stijl is nog harder dan haar muzieksmaak!

Ander werk

RTL Live Entertainment Social strategie & executie RTL Live Entertainment bedenkt, creëert en produceert publieksevents op maat. 
Schiphol Social strategie Schiphol Airport is de derde luchthaven van Europa. In 2016 reisden 63,6 miljoen passagiers van en naar Schiphol.
Sky Radio Detachering & advies Sky Radio is het #1 non-stop muziekstation van Nederland met de beste hits van de grootste artiesten.