Chat with us, powered by LiveChat

Hey Data Analist, laat je rapport eens zien?

Scroll down for English

Jij bouwt voort op de organisatie die door een slimme freelancer is ingericht. Je bent verantwoordelijk voor het onderhouden en uitbouwen van een raamwerk waarin relevante analyses voor social media en Google worden gemaakt. Ondertussen werk je analyses uit en genereer je rapportages. Je rapporteert en presenteert de resultaten aan ons Team Lead Tactics. En houdt op vrijdag natuurlijk bij wie het meest efficiënt de meeste biertjes wegtikt.


Jij hebt:

  • Minimaal 3 jaar werkervaring als analist.
  • Een hbo- of wo-opleiding afgerond, bij voorkeur in de richting Informatica, Econometrie of Wiskunde.
  • Good Engelse skills. En je schrijft en spreekt vloeiend Nederlands.
  • Een dataknobbel, dus ook een gezonde dosis analytisch vermogen.
  • Er zin in. In je eentje, maar ook in teamverband. Je kunt je niet-analytische collega’s uitleggen wat je bedoelt.
  • Een sterke mening en kritische blik. Maar wel een kleine een twinkeling in je ogen bij het uitwerken van wilde sales-plannen.
  • De niet te stoppen drang om rapportages te genereren of om dashboards aan te passen en te bouwen.
  • Zin om ons mee te nemen in de wondere wereld van data.

 

Je krijgt

  • Kassa! Maandelijks salaris op je bankrekening.
  • 40 uur per week in een open, licht kantoor op 15 minuten fietsafstand van Amsterdam Centraal. Of 10 minuten. Wat je leuk vindt.
  • De allerleukste collega’s met verstand van zaken. Dat zegt iedereen, maar bij ons is het écht zo.
  • 25 vakantiedagen om flink te chillen.
  • De tijd om trainingen en cursussen te volgen die aansluiten bij je functie.
  • De kans om voor vette merken als Schiphol, AEG en Warner Music te werken.
  • Eens per jaar een memorabele trip naar een geheime locatie buiten Nederland.
  • Inspraak in onze Spotify-playlist. Als je je keuzes kunt verantwoorden, tenminste.

Je solliciteert:

Door je motivatie en cv uiterlijk 12 januari te mailen naar marjon@timmenpimm.nl


English

As a Data Analyst, you will continue working on the foundation one of our smart freelancers built. You’re responsible for maintaining and extending a framework in which relevant analyses for social media and Google are made. In the meantime you translate analyses into understandable stories for your colleagues and our clients and you generate reports. You present these reports and results to our Team Lead Tactics. And on Friday you keep track of who drinks the most beers, obviously.


You’ve got:

  • At least 3 years of experience as an analyst.
  • You have a higher degree in Computer Science, Econometrics or Mathematics.
  • Your English is impeccable and you’re willing to learn a bit of Dutch.
  • A dose of positive energy. Whether you’re working by yourself or in a team. You’re capable of explaining what you mean to your not-so-analytical colleagues
  • A strong opinion and a critical mind. But wild salesy ideas also spark your interest.
  • The unstoppable urge to generate reports or build and adjust dashboards.

 

You receive:

  • Ka-ching! A monthly salary.
  • 40 hours a week in an open and light office space at 15 minutes cycling distance. Or 10. Depending on the direction of the wind.
  • The greatest colleagues with a knack for digital media. Ye-hes, we know everyone says so, but in our case it’s true.
  • 25 days off on a yearly basis, to chill to the max.
  • Time to take courses which are complementary to your job.
  • The opportunity to work for some of the coolest brands like AEG, Schiphol, Justdiggit and Warner Music.
  • A very memorable yearly trip to a secret foreign location.
  • The chance to add songs to our Spotify playlist. As long as your range includes Sean Paul, that is.

Send us your motivation letter and CV to marjon@timmenpimm.nl