Ongeveer een week geleden stond ondernemer Allard Droste bij ons voor de deur met een droom, een miljoen armbandjes en een strakke deadline. Wellicht ken je Allard Droste als de mede-eigenaar van metaalbedrijf Aldowa en Hagelswag en zijn bestseller 'Semco in de Polder'. Zijn droom: een Nederland met een warmer hart, ook na deze crisis. Dat willen we natuurlijk allemaal! Los van deze gedeelde droom, sluit Allard zijn hulpvraag naadloos aan op onze propositie, waarin we ondernemers willen helpen om hun droom uit te laten komen.


We hebben meteen ons creatieve en strategische team bij elkaar geroepen en kwamen zo tot het concept: ‘Groeien door te delen’. Het idee is even simpel als sympathiek. Op de website groeiendoortedelen.nl kan iedereen twee armbandjes bestellen: één voor zichzelf en één voor iemand anders. De drager laat zien graag anderen te helpen en steunt door te bestellen tegelijkertijd een goed doel naar keuze. Door het tweede bandje weg te geven, ontstaat er een grote beweging van mensen die elkaar een helpende hand reiken.


‘Delen’ slaat in deze dus op het delen van je armbandjes, maar ook op het delen van je kennis, advies en een helpende hand. De campagne is meteen omarmd door meerdere BN’ers, onder wie Ronald Koeman, Herman den Blijker, Beau van Erven Dorens, Sjinkie Knegt, Isa Hoes, Mr. Polska en Ali B. Verder krijgt de beweging enorm veel support van Mollie, Looper, Brightin, PostNL en Koninklijke Van der Most.


Niet niks dus, deze campagne! Natuurlijk hebben we het voor elkaar gekregen: van het logo, de campagnestijl, billboards, persberichten en advertenties in de Volkskrant, Het Parool, Trouw, Telegraaf, Financieel Dagblad en NRC Handelsblad tot aan de website groeiendoortedelen.nl. Vandaag staat staat het hele project live!


Hieronder vind je een overzicht van de uitingen die we hebben gemaakt. Ben je ook zo trots op ons? Volg de campagne via Instagram of Facebook!



DANZIGERKADE 2A / 1013AP / AMSTERDAM / +31 (0)20 308 03 90