Klant I UvA

Project I Sociale en digitale uitvoering
Impact I Nederland
Media I Social Media, Google, Online platforms en website

 

DOELSTELLING

Het doel van de Universiteit van Amsterdam is het aantrekken van meer potentiële UvA-studenten via social mediakanalen, waarbij het uiteindelijke doel inschrijving van de studenten is. We hebben dit gerealiseerd voor verschillende faculteiten van de universiteit: FNWI, Geesteswetenschappen, Rechtsgeleerdheid, Mastertrack en UvA Centraal.  


AANPAK

We maakten een tone of voice en visuele identiteit om onderscheid te maken tussen de verschillende faculteiten en studies, en om er zeker van te zijn dat de UvA opvalt tussen andere universiteiten. We gebruikten Instagram en Facebook ads om de doelgroepen aan te spreken. In Nederland bestond deze doelgroep uit Nederlandse en internationale studenten die hun studie voort wilden zetten door middel van een master aan de UvA.  Benieuwd hoe dat eruitzag? Bekijk onze creatieve en - al zeggen we het zelf - grappige content!  

DANZIGERKADE 2A / 1013AP / AMSTERDAM / +31 (0)20 308 03 90