Onze werkwijze

Arrow down

Wij verzilveren jouw merkverhaal online


Als bedrijf wil je online effectief met je doelgroep communiceren. Om dit mogelijk te maken is het van belang een sterk fundament van kennis en inzicht te leggen. Onze werkwijze? Wij gaan aan de slag met een stevig fundament, bestaande uit de golden circle, een missie, visie en scherpe doelstellingen. Vervolgens testen wij onze aannames en bepalen we de strategie van jouw merk. Daarop volgt een doorlopend proces van uitvoeren, meten en verbeteren (zie ons model).

Wij doen dit niet alleen. We zijn als een hub waar strategen, producenten en data-analisten op inpluggen. Als een regisseur zorgen wij ervoor dat de juiste boodschap altijd bij de juiste persoon terecht komt. En dat op een moment dat hij of zij voor deze boodschap open staat.

Relevantiemodel voor advertising


Aan de hand van het tweede model wordt online advertising continu geoptimaliseerd op basis van de uitgebreide en specifieke informatie die beschikbaar is.

Je betaalt om mensen te bereiken, daarom is het zaak de mensen te bereiken die je content interessant vinden. Met ons relevantiemodel bouw je in korte tijd een kerndoelgroep op van mensen die je website of community bezoeken of (nog specifieker) je content lezen. Deze doelgroep breiden we met nieuwe inzichten stap voor stap uit.

Wij verzorgen jouw digitale marketing